E OKEY sa faci BUSINESS in ALBA IULIA

In cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City, OKEY, in colaborare cu Primaria Municipiului Alba Iulia, cu sustinerea Cluj IT Cluster si Life is Hard, pune la dispozitia mediului antreprenorial albaiulian platforma OKEY cu utilizare gratuita pana in data de 31 decembrie 2020 pentru toate firmele din Alba Iulia care doresc sa foloseasca in activitatea lor aceasta aplicatie.

OKEY este o platforma online care integreaza un modul de facturare si management financiar, un modul de management al vanzarilor, un calendar pentru organizarea activitatilor si module de management administrativ. OKEY te ajuta sa devii mai eficient, sa-ti conduci afacerea in cunostinta de cauza, de oriundeoricand.

Oferta este valabila timp de:

2020/12/31 21:59:00

Ai firma in Alba Iulia si vrei sa folosesti OKEY in business-ul tau?

Module si Functionalitati

FACTURATOR

Functionalitati principale: facturare, nomenclator de produse si servicii, notificare prin e-mail si SMS a clientilor la emiterea facturii, urmarire si alocare incasari, registru de casa, gestionare facturi furnizori, rapoarte, emitere si gestionarea de devize de lucrari, avize de insotire a marfii si altele.

DOCUMENTE

Functionalitati principale: Permite managementul documentelor (fisiere, foldere): upload, stergere, modificare, etichetare, cautare, trimitere pe email, direct din aplicatie. Ofera un spatiu de stocare in cloud intre 10-30Gb, in functie de planul tarifar.

CALENDAR

Functionalitati principale: Calendarul iti permite sa ai agenda organizata. Trimite notificari pentru a-ti aduce aminte ca ai o intalnire, un telefon de dat, etc.

MANAGEMENTUL CLIENTILOR (CRM)

Functionalitati principale: gestionarea potentialilor clienti si a clientilor activi, managementul oportunitatilor de vanzare, al contractelor, al activitatilor departamentului de vanzari. Flow-ul procesului de vanzare (sales pipeline), rate de conversie, vezi efortul depus pentru atragerea unui client prin rapoarte, grafice si analize.

REGISTRU DE CORESPONDENTA

Functionalitati principale: posibilitatea de gestionare a registrului de intrari-iesiri de documente intr-o maniera organizata, electronica. Cauti si gasesti rapid orice document inregistrat. Aplicatia iti genereaza automat si numerele de inregistrare.

DASHBOARD INTELIGENT

Functionalitati principale: iti permite sa surprinzi tot business-ul dintr-o singura privire si in acelasi timp sa ai acces rapid la modulele aplicatiei.

Parteneri

Alba Iulia Smart City este un proiect sustinut de

Contact

CONTACTEAZA-NE

Da-ne de veste daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii despre oferta OKEY din cadrul proiectului Alba Iulia Smart City
0736.101.492