Etimologia “OK”

Poate nu v-ati dat seama inca sau poate chiar ati observat ca folosim zi de zi cuvantul  “OK” (okay) pentru a exprima acordul, dezacordul sau a exprima un sentiment. Ce inseamna defapt aceste doua litere? de ce le folosim asa de

Poza cu consultant OKEY

Cheia succesului in implementarea unui CRM

Succesul implementarii unui sistem CRM tine de mai multi factori tehnici si non tehnici. Unul dintre factorii cei mai importanti il reprezinta rezistenta angajatilor la schimbare. Acesta este defapt motivul pentru care multe dintre implementarile CRM esueaza. Practic angajatii nu adopta sistemul, sunt rezistenti

Terminologie specifica CRM

Pentru a intelege bazale unui sistem CRM, trebuie sa cunoastem limbajul specific utilizat din domeniu. Iata cativa dintre cei mai uzuali termeni: Contact: persoane fizice, clienti sau potentiali clienti, daca activati in segmentul B2C; Organizatie: persoane juridice, clienti sau potentiali clienti, furnizori, daca activati in