Caracteristici

Cele mai importante functionalitati ale modulului:

Gestionarea Organizatiilor (clienti/furnizori/prospecti)

Gestionarea Contactelor (persoane fizice)

Gestionarea Oportunitatilor de vanzare

Contracte: permite gestionarea contractelor. Se urmaresc urmatorii parametrii  valoare, expirare, cine a incheiat contractul, cine il administreaza, observatii, scadenta rate, etc

Activitati: permite asignarea / definirea de activitati angajatilor sau unei echipe, urmarirea scadentelor, a gradului de indeplinire a unei activitati, etc

Cautare: posibilitate de cautare avansata dupa: client, cod fiscal, tipologie, etichete

Etichetare: aveti posibilitatea de a asocia unei organizatii una sau mai multe etichete care sa permita cautarea / gruparea facila

Rapoarte si Grafice specifice: Rata de conversie Oportunitati, Rapoarte de activitati, Previzionare vanzari, Scadenta contracte, Pipe line, etc

Export/Import: exportul si importul datelor din si catre  Excel

Notificari: la scadenta rate, expirari de contrace, zile de nastere clienti si colaboratori

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Nu te-am convins inca? Poti incerca aplicatia GRATUIT, timp de 30 de zile, fara nici o obligatie dupa expirarea perioadei de proba.

Daca ai nevoie de ajutor sau de mai multe informatii ne poti contacta de luni pana vineri, in intervalul 9-18 la: 0736.101.492 sau suport@eokey.ro