Captura de ecran din modulul de management al vanzarilor

CRM – MANAGEMENTUL VANZARILOR SI AL CLIENTILOR

Functionalitati principale ale aplicatiei CRM:

Gestionarea organizatiilor (client / furnizori / prospecti) si a contactelor.

Gestionarea oportunitatilor de vanzare

Managementul contractelor – evidenta lor, valoare, termen de valabilitate, notificare la expirare, responsabil contract, generare automata de contracte.

Managementul activitatilor proprii si a celorlalti utilizatori sau a echipelor, definirea nivelului de realizare a unei activitati, rapoarte de activitati etc.

Posibilitatea de atribuire a unor etichete pentru cautare sau filtrare rapida.

Rapoarte si grafice specifice: rata de conversie a oportunitatilor, rapoarte de activitati, previzionare vanzari, scadenta contracte etc.

Vrei sa iti eficientizezi afacerea? Incearca OKEY, cu modulul CRM inclus. Testeaza gratuit timp de 14 zile!

De ce OKEY?

Pentru ca afacerea ta are nevoie de solutii complete pentru un management eficient si automatizat

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Esti pregatit sa iti gestionezi afacerea intr-un mod profesionist? Testeaza OKEY, GRATUIT, timp de  14 zile, fara nicio obligatie dupa expirarea perioadei de proba. Vei avea la dispozitie un serviciu complet, care va include un CRM ideal adaptat afacerii tale!

In plus, beneficiezi pentru o perioada de 6 luni si de Garantia Returnarii Banilor.

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi Departamentul de Suport care este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9-18, pe email: suport@eokey.ro, sau pe telefon: 0736.101.492.

free trial EOKEY