eOKEY sa fii antreprenor in Alba Iulia

In cadrul proiectului pilot Alba Iulia Smart City, OKEY, in colaborare cu Primaria Municipiului Alba Iulia, organizeaza, cu sustinerea Cluj IT Cluster si Life is Hard, un eveniment de dezvoltare antreprenoriala. In cadrul evenimentului, antreprenori si consultanti cu experienta vor impartasi participantilor din cunostintele si secretele lor profesionale. Temele pe care le vom aborda sunt:

  • dezvoltarea antreprenoriala
  • managementul financiar
  • managementul vanzarilor si al clientilor
  • marketingul online.

La eveniment sunt invitati sa participe, gratuit, persoane care au initiativa antreprenoriala, care conduc sau isi doresc sa conduca o afacere in Alba Iulia.

Pana la eveniment mai sunt:

2017/11/21 07:00:00

Vrei sa participi la acest eveniment? Inregistreaza-te, completand formularul de inscriere.

Invitati

Eusebiu Burcas – Founder Wealth Academy & BurCASH

Are o experiență de peste 20 ani în management și vânzări, s-a dedicat consultanței de management din anul 1999, iar în 2007 a obținut certificarea internatională Certified Management Consultant din partea ICMCI.

Ca și trainer a livrat peste 6.000 de ore de training de vânzări, management și leadership. Eusebiu este constant preocupat de utilizarea aplicatiilor IT in zona creșterii performanțelor de business și individuale, este de asemenea investitor si business angel.

În prezent de Eusebiu este implicat exclusiv în gestionarea primului program independent de educație financiara din Romania: BurcashTM – Managementul Banilor

Cu peste 46.000 de participanți la seminarii, conferințe, workshop-uri, programe de training și coaching, acest program influețează pozitiv comportamentul financiar a peste 80.000 de persoane. Principala sa preocupare o constituie îmbunătățirea comportamentului financiar și a bunăstarii celor care trec prin programele sale, de la copii la adolescenți și adulți.

Eliade Rotariu – CEO DeKlausen

Eliade Rotariu, este fondator și director general al companiei De KLAUSEN din Cluj-Napoca. Este un practician în adevăratul sens al cuvântului, cu un stil minimalist-realist, orientat către rezultate.

Are o experiență solidă de peste 20 ani în management și vânzări, în companii românești și în multinaționale, atât din postura de general manager, cât și din cea de trainer și consultant.

Este unul din primii consultanți CMC (Certified Management Consultant) din Transilvania, obținând cea mai înaltă certificare internațională pe care o poate primi un consultant în management.

De peste 15 ani susține succesul indivizilor, echipelor și organizațiilor prin activități integrate de consultanță, business training și coaching. Tratează organizațiile prin prisma asemănărilor cu organismul uman, fiind convins că reușita echipei și a organizației este suma armonizata a succeselor și împlinirilor individuale.

Adrian Ilovan – CEO Netlogiq

Adrian Ilovan se ocupa de de web si marketing online din anul 2000, timp în care a participat în cadrul Netlogiq la peste 450 de proiecte de dezvoltare si promovare. Rolul sau este de specialist in cresterea ratei de conversie in ecommerce si site-uri de servicii. Este prezent ca trainer  si speaker la evenimente de marketing si promovare online.

Adrian conduce agentia de marketing online Netlogiq din Cluj, cu o echipa de 15 specialisti pe online lucrand pentru branduri multinationale si locale cum ar fi OfficeDepot, GoldenTulip, Ramada, Eximtur.

Agenda evenimentului

PARTEA 1

09:00-09:30 Introducere

09:30-11:00 Managementul financiar

11:00-11:30 Pauza de cafea

11:30-13:00 Managementul vanzarilor

13:00-14:00 Pauza de pranz

PARTEA 2

14:00-15:30 Marketing online

15:30-16:00 Pauza de cafea

16:00-17:30 Dezvoltare antreprenoriala

17:30-18:00 Inchiderea evenimentului

18:00-18:30 Sesiune de networking

Locatia evenimentului

LOCATIE

Alba Iulia

Universitatea “1 Decembrie 1918” 

Sala: Amfiteatrul A9

DATA

21 noiembrie 2017

INTERVAL ORAR

09:00 – 18:00

LOCURI DISPONIBILE

150 de locuri GRATUITE

VREI SA PARTICIPI?

Inscriere participanti

La eveniment poate participa orice persoana din Alba Iulia care conduce o afacere sau care doreste sa lanseze o afacere in viitorul apropiat in Alba Iulia.

In cadrul evenimentului vor fi abordate teme referitoare la antreprenoriat in general, vor fi prezentate informatii, idei, strategii, instrumente de management financiar, management al vanzarilor si marketing online.

Participantii vor avea posibilitatea sa interactioneze intre ei si cu invitatii in cadrul pauzelor de cafea si in cadrul sesiunii de networking care va avea loc la final.

Participarea la acest eveniment este gratuita. Inscrierea se face pe baza completarii formularului de inregistrare. Vor avea acces la sesiuni doar persoanele care au completat formularul de inscriere.

Parteneri

Eveniment organizat de
Eveniment sustinut de

Contact

CONTACTEAZA-NE

Da-ne de veste daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii despre eveniment.
0736.101.492