Succesul implementarii unui sistem CRM tine de mai multi factori tehnici si non tehnici. Unul dintre factorii cei mai importanti il reprezinta rezistenta angajatilor la schimbare. Acesta este defapt motivul pentru care multe dintre implementarile CRM esueaza. Practic angajatii nu adopta sistemul, sunt rezistenti
Este important pentru fiecare antreprenor ca afacerea sa fie una “sanatoasa”. Termenul de “sanatos” este unul cu foarte multe intelesuri, dar iata care sunt cele mai importante aspecte de luat in considerare pentru scopul acestui articol: capacitatea de a genera
Foarte simplu explicat, un crm reprezinta o suita de unelte (aplicatii) care te ajuta sa-ti gestionezi intr-un mod cat mai eficient interactiunea cu clientii. De unde vine acronimul CRM? De la denumirea in limba engleza a procesului de gestionare a relatiei
Pentru a intelege bazale unui sistem CRM, trebuie sa cunoastem limbajul specific utilizat din domeniu. Iata cativa dintre cei mai uzuali termeni: Contact: persoane fizice, clienti sau potentiali clienti, daca activati in segmentul B2C; Organizatie: persoane juridice, clienti sau potentiali clienti, furnizori, daca activati in
Recent Comments