Captura de ecran din modulul de management al vanzarilor

Caracteristici

Cele mai importante functionalitati ale modulului de management al clientilor si al vanzarilor:

Gestionarea organizatiilor (clienti/ furnizori/ prospecti) si a contactelor.

Gestionarea oportunitatilor de vanzare

Managementul contractelor – evidenta lor, valoare, termen de valabilitate, notificare la expirare, responsabil contract, generare automata de contracte.

Managementul activitatilor proprii si a celorlalti utilizatori sau a echipelor, definirea nivelului de realizare a unei activitati, rapoarte de activitati etc.

Posibilitatea de atribuire a unor etichete pentru cautare sau filtrare rapida.

Rapoarte si grafice specifice: rata de conversie a oportunitatilor, rapoarte de activitati, previzionare vanzari, scadenta contracte etc.

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Incearca OKEY.ro, GRATUIT, timp de 30 de zile, fara nicio obligatie dupa expirarea perioadei de proba. Beneficiezi, pentru o perioada de 6 luni, si de Garantia Returnarii Banilor.

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi Departamentul de Suport care este disponibil de luni pana vineri, in intervalul orar 9-18, pe chat-ul de pe site, pe email: suport@eokey.ro, sau pe telefon: 0736.101.492.

Perioada de proba a platformei OKEY este de 30 de zile