Caracteristici ale modulului

Cele mai importante functionalitati ale modulului de export facturi catre contabilitate sunt:

Export compatibil cu Saga sau Winmentor.

Export date financiare lunar sau trimestrial.

Export in functie de tipul de date financiare.

Adaugare obligatii de plata lunar sau trimestrial.

Adaugare obligatii de plata in functie de tipul contributiei.

Inregistrarea platii obligatiilor de plata cu cash sau cu op.

Accept de plata imediata, la data scadenta sau la alta data pentru obligatiile de plata.

Accept la plata partiala sau integrala pentru obligatiile de plata.

Acest modul are in vedere exportul cat mai facil a datelor financiare catre doua dintre cele mai utilizate programe de contabilitate (Saga si Winmentor). Este format din doua submodule, primul fiind dedicat exportului datelor financiare in functie de perioada pentru care doresti datele (lunar sau trimestrial) si tipul datelor (facturi fiscale, facturi furnizori, registru de casa, bonuri de consum, nir, crm, stocuri), iar cel de al doilea iti permite evidenta clara si la zi a platilor si sumelor datorate la bugetul de stat prin impozite, taxe, contributii, accize.

Vrei sa eficientizezi gestiunea afacerii tale? Incearca OKEY, cu facilitate de export contabilitate inclusa. Testeaza serviciul gratuit timp de 14 zile!

De ce OKEY?

Pentru ca afacerea ta are nevoie de solutii complete pentru un management eficient si automatizat

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Esti pregatit sa iti duci afacerea la urmatorul nivel? Testeaza OKEY, GRATUIT, timp de  14 zile, fara nicio obligatie dupa expirarea perioadei de proba. Vei avea la dispozitie un serviciu complex, care va permite printre altele exporturi rapide ale documentelor financiare catre programul de contabilitate.

In plus, beneficiezi pentru o perioada de 6 luni si de Garantia Returnarii Banilor.

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi Departamentul de Suport care este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9-18, pe chat-ul de pe site, pe email: suport@eokey.ro, sau pe telefon: 0736.101.492.

free trial EOKEY