Cand alegi OKEY ECONOMY, de fapt alegi cel mai bun pret de pe piata. Si de fapt, economisesti. Pentru ca facturezi si gestionezi online, la un pret OKEY! Introdu codul promotional ECONOMY2 la cumparare si beneficiezi de plan la pretul de 2 euro/luna + TVA, pentru o perioada nelimitata. Oferta este valabila intre 01.08.2020 – 01.10.2020.

Ce include OKEY ECONOMY?

Tot ce ai nevoie pentru un business on the go! Poti sa facturezi, sa centralizezi si apoi sa exporti pentru contabilitate direct de pe telefon, fara sa instalezi nimic.

PROGRAM DE FACTURARE ONLINE

Emitere si gestionare de: facturi fiscale, proforme, stornari, chitante. Notificari catre client – SMS/email la emitere, incasare si la depasirea scadentei. Centralizare si cautare dupa: numar de factura, client, produse, interval. Si multe altele.

GESTIUNEA STOCURILOR

Evidenta in sistem FIFO, in LEI. Gestiuni cantitativ valorice, global valorice si import initial. Emitere de NIR, bonuri, procese verbale de stoc, inventar, ajustare stoc. Scaderea facturilor si avizelor din stoc. Integrare automata cu restul modulelor. Rapoarte.

MANAGEMENUL VANZARILOR (CRM)

Gestionarea organizatiilor, a contactelor, a oportunitatilor de vanzare. Managementul contractelor. Managementul activitatilor proprii si a celorlalti utilizatori sau a echipelor. Atribuirea unor etichete pentru cautare rapida. Rapoarte si grafice specifice.

OBIECTE INVENTAR

Adaugare obiect de inventar. Import si export in .csv. Vizualizare, editare, stergere, cautare. Dare in folosinta, retur, casare. Istoric. Descarcare documente generate (procese verbale predare – primire/casare) in format PDF. Etichete in format 2D si QR.

REGISTRU CORESPONDENTA

Registru separat pe: intrari si iesiri. Cautare simpla: denumire document, numar de inregistrare. Numerotare automata. Cautare avansata, dupa diverse criterii. Export registru in format EXCEL. Posibilitate tiparire liste de documente de intrari/ iesiri.

EXPORT CONTABILITATE

Export compatibil cu Saga/ Winmentor. Lunar sau trimestrial. In functie de tipul de date financiare. Obligatii de plata lunar, trimestrial, in functie de tipul contributiei. Inregistrarea platii cu cash sau cu op. Accept de plata imediata, plata partiala sau integrala.

OKEY ECONOMY 2 euro/ luna + TVA

Oferta valabila intre 01.08.2020 – 01.10.2020

Cod promotional: ECONOMY2

De ce OKEY?

Pentru ca stim cum este sa fi antreprenor in Romania. Pentru ca platesti doar pentru ceea ce ai nevoie. Pentru ca afacerea ta are nevoie de solutii de management eficient si automatizat. Pentru ca ai totul intr-un singur loc. Eficient. Impreuna.

INTERFATA PRIETENOASA

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

MOBILITATE

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

SIGURANTA DATELOR

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

ACCESIBILITATE SI CONTROL TOTAL

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

FARA GRIJI. FARA COSTURI DE INFRASTRUCTURA

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser. Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

ANALIZE IN TIMP REAL

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp. OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

EFICIENTA SPORITA

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

MUNCA IN ECHIPA

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

CONTACT

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi:

ic_contact_headset

Departamentul de Suport (Luni – Vineri, intre 9:00 – 18:00)

ic_contact_chat

Chat-ul de pe site

ic_contact_mail

Email: suport@eokey.ro

ic_contact_phone

Telefon: 0736.101.492.