gestiunea obiectelor de inventar

GESTIUNEA OBIECTELOR DE INVENTAR

Principalele caracteristici ale modulului pentru obiecte de inventar sunt:

Adaugare obiect de inventar.

Import si export in .csv.

Vizualizare, editare, stergere, cautare.

Dare in folosinta, retur, casare.

Vizualizare istoric si descarcare documente generate format PDF (proces verbal predare – primire, proces verbal casare).

Descarcare etichete in format 2D si QR.

Vrei sa eficientizezi modul in care e gestionata afacerea ta? Incearca OKEY, cu modulul pentru gestiunea obiectelor de inventar inclus. Testeaza serviciul gratuit timp de 14 zile!

De ce OKEY?

Pentru ca afacerea ta are nevoie de solutii complete pentru un management eficient si automatizat

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Esti pregatit sa iti gestionezi afacerea intr-un mod profesionist? Testeaza OKEY, GRATUIT, timp de  14 zile, fara nicio obligatie dupa expirarea perioadei de proba. Vei avea la dispozitie un serviciu complet, care va permite printre altele gestiunea obiectelor de inventar.

In plus, beneficiezi pentru o perioada de 6 luni si de Garantia Returnarii Banilor.

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi Departamentul de Suport care este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9-18, pe email: suport@eokey.ro, sau pe telefon: 0736.101.492.

free trial EOKEY