Captura de ecran din modulul registru de corespondenta

Caracteristici

Cele mai importante functionalitati ale modulului registru de corespondenta:

Registru separat pe: intrari si iesiri.

Cautare simpla: dupa denumire document, numar de inregistrare.

Numerotare automata a documentelor.

Cautare avansata, dupa diverse criterii.

Export registru in format EXCEL.

Posibilitate tiparire liste de documente de intrari/ iesiri.

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Incearca OKEY.ro, GRATUIT, timp de 30 de zile, fara nicio obligatie dupa expirarea perioadei de proba. Beneficiezi, pentru o perioada de 6 luni, si de Garantia Returnarii Banilor.

Daca iti putem fi de folos cu mai multe informatii, te incurajam sa contactezi Departamentul de Suport care este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 9-18, pe chat-ul de pe site, pe email: suport@eokey.ro, sau pe telefon: 0736.101.492.

Perioada de proba a platformei OKEY este de 30 de zile