Caracteristici

Cele mai importante functionalitati ale modulului:

Registru separat pe: intrari si iesiri

Cautare simpla: dupa denumire document, numar de inregistrare

Numerotare automata a documentelor.

Cautare avansata, dupa criterii mixte: denumire document, tip document, data intrare/iesire, etc.

Export registru in format EXCEL

Posibilitate tiparire liste de intrari/iesiri

Interfata prietenoasa

Experienta in utilizarea aplicatiei o sa te incante. Usor de utilizat, intuitiva, touch ready.

Mobilitate

De oriunde, oricand: emiti sau verifici ce s-a facturat si incasat la birou.

Siguranta datelor

Nivelul de siguranta este acelasi cu cel folosit in sistemele bancare.

Accesibilitate si control total

Ai acces instantaneu la datele tale. De oriunde, oricand: Laptop, PC, tableta, telefon, Windows, Linux, Mac.

Fara griji. Fara costuri de infrastructura

Nu mai trebuie sa instalezi nimic pe calculatorul tau. Ai nevoie doar de un browser.
Nu ai nevoie de investitii in servere sau in personal care sa-l administreze.

Analize in timp real

Stim cat e de valoroasa in ziua de azi o informatie corecta si furnizata la timp.
OKEY iti furnizeaza acces la rapoarte si statistici in timp real.

Eficienta sporita

Emiti facturile si celalalte documente foarte rapid. Experienta este mult superioara aplicatiilor Excel sau Word.

Munca in echipa

Angajatii pot colabora intre ei si lucra in echipa mai eficient, datorita accesului rapid la informatii si a interconectivitatii care exista intre module.

Nu te-am convins inca? Poti incerca aplicatia GRATUIT, timp de 30 de zile, fara nici o obligatie dupa expirarea perioadei de gratie.

Daca ai nevoie de ajutor sau de mai multe informatii ne poti contacta de luni pana vineri, in intervalul 9-18 la: 0736.101.492 sau suport@eokey.ro

Perioada de proba a platformei OKEY este de 30 de zile