Ce este robOKEY si cum functioneaza?

Este o solutie OKEY de tip Robotic Process Automation (RPA) care automatizeaza sarcinile repetitive de procesare a facturilor.

Facturile sunt centralizate intr-o casuta de e-mail sau intr-un folder, de unde sunt preluate pentru procesare.

Acesta recunoaste si proceseaza peste 50 de formate iar daca intalneste un format nou se va „antrena” sa o recunoasca.

Toate documentele procesate automat sunt marcate distinct in OKEY pentru a putea fi usor deosebite de cele inserate manual.

Beneficii

Satisfactia angajatilor

RobOKEY ii scuteste pe angajati de aspectele plictisitoare si repetitive ale muncii lor, eliminand activitatile fara valoare adaugata.

Productivitate crescuta

Procesarea facturilor este mai eficientă in comparatie cu alternativa manuala. Robotul indeplineste sarcinile necesare 24/7 fara pauze, astfel, nu se incetineste niciodata fluxul de lucru.

Acuratetea datelor

Captarea datelor se face fara erori. In timp ce un angajat ar putea face o greseala manuala, un bot functioneaza precis si isi imbunatateste performanta cu fiecare factura procesata.

Costuri reduse

Reducerea costurilor de procesare cu pana la 80%. RobOKEY face munca mai multor angajati la un cost mult mai mic.

OFERTA PROMO 2020

Cu doar 20 Euro pe luna poti sa procesezi fara erori un numar nelimitat de facturi.


Solicita activarea serviciului robOKEY, impreuna cu un pachet OKEY,  iar consultantii nostri te vor ajuta in procesul de configurarea a robotului.

ic_contact_headset

Departamentul de Suport (Luni – Vineri, intre 9:00 – 18:00)

ic_contact_chat

Chat-ul de pe site

ic_contact_mail

Email: suport@eokey.ro

ic_contact_phone

Telefon: 0736.101.492.