La începutul anului, fiecare entitate juridică trebuie să își definească seria și primul număr pentru documentele fiscale (facturi, chitanțe, avize) pe care urmează să le emită în anul respectiv, iar pentru asta trebuie emisă o decizie de numerotare a documentelor fiscale.

Entitățile juridice (firme, PFA-uri, asociații, etc.) au posibilitatea la începutul anului să definească serii noi și să înceapă numerotarea de la 1 sau pot să continue emiterea documentelor fiscale cu seria folosită în anul precedent și cu numerotarea pe seria respectivă.

Nu se recomandă folosirea aceleiași serii și reluarea numerelor din anul/ anii precedenți pentru că se poate crea confuzie.

Pentru mai multe informații despre cea mai bună alegere de numerotare a documentelor fiscale, vă recomandăm să luați legătura cu contabilul dumneavoastră sau să consultați un consilier fiscal.

Informații despre definirea/ editarea seriilor și numerelor documentelor fiscale emise prin OKEY găsiți aici: http://bit.ly/2CqM9uF.

Articol redactat cu sprijinul partenerului OKEY în consiliere fiscală: Performia Finance